Lotte van Boxtel

Lotte… ons kleine ukkepukkie. Niet qua mond hoor, maar qua lengte willen we haar dagelijks een extra lange aai over de bol geven! Met haar videocamera gaat ze alle klanten langs en weet ze precies het bedrijf in beeld te brengen zoals de klant het graag ziet. Door haar hbo-diploma Media, Informatie en Communicatie aan de Hogeschool van Amsterdam heeft ze social media om haar vinger gebonden. Ze weet de juiste sfeer neer te zetten op de tijdlijn van onze klanten en zorgt er ook nog eens voor dat hun omzet stijgt!

 

 

 

 

 

Mijn blogs

Live en real-time content: we kunnen er niet meer omheen!

In de afgelopen jaren heeft YouTube zich enorm ontwikkeld. Voor marketing is het dan ook een belangrijk platform geworden. Met name onder jongeren is YouTube mega populair. Zo zijn vloggers Enzo Knol en StukTV twee van de meest populaire YouTube-sterren in Nederland. Zij worden ingezet als social influencer. Merken profiteren hier enorm van door middel van promotie en sponsoring. Zij maken in hun strategie gebruik van influencer marketing. Bij influencer marketing draait het om het beïnvloeden van online invloedrijke personen, beter bekent als social influencers. Deze social influencers staan in contact met jouw doelgroep. Zij uploaden periodiek een vlog, zijn actieve social mediagebruikers, hebben een hoog bereik en zijn relevant. Voor merken erg interessant om hiermee samen te werken en het is nog steeds helemaal het ding van nu. Hoogst waarschijnlijk zal de focus in de toekomst toch meer liggen op live, maar waarom?

Lees meer

Instagram Stories, hoe benut ik deze optimaal?

Al een tijdje is Instagram hot en happening. Het aantal gebruikers zijn in het afgelopen jaar gestegen van 300 naar 500 miljoen actieve wereldwijde gebruikers. Deze groei is voornamelijk te danken aan de functie: Instagram Stories. Toch merken wij dat veel bedrijven nog steeds moeite blijken te hebben met de inzet van Instagram en dan voornamelijk met Instagram Stories.

Lees meer

Facebook blijft een must voor adverteerders

Je hebt het grote nieuws uit de media bijna niet kunnen missen: Facebook verliest rond de 640.000 accounts. Hoewel er in de media veel aandacht is besteed aan de terugloop van het aantal Facebookaccounts, is er één belangrijke ontwikkeling die de media achterwege laten.

Het Nederlandse advertentiebudget blijft de komende jaren massaal naar Facebook stromen. Dit betekent dat Facebook de komende tijd tot grote strateeg wordt benoemd als het gaat om de consument via social media te willen bereiken. Via Facebook adverteren is het mogelijk om zeer gericht een doelgroep te targeten waarbij inzet van het budget in hoeveelheden kan verschillen.

Lees meer